Obudowa N73
Denis
2008-12-31 18:12:56 UTC
Mam pytanie, orientujecie siê ile w serwisie Nokii za¶piewaj± sobie za
zmianê ca³ej obudowy wraz z korpusem? I czy jest to op³acalne, czy lepiej
i¶æ do jakiego¶ zwyk³ego serwisu??
strusiu
2009-01-04 10:47:56 UTC
Post by Denis
Mam pytanie, orientujecie siê ile w serwisie Nokii za¶piewaj± sobie za
zmianê ca³ej obudowy wraz z korpusem? I czy jest to op³acalne, czy lepiej
i¶æ do jakiego¶ zwyk³ego serwisu??
Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale zastanawiam siê nad zakupem tego
modelu Nokii.
Jednak zastanawiam siê nad jako¶ci± plastiku i trwa³o¶cia obudowy zw³aszcza
ruchomej klapki os³aniaj±cej aparat photo.

Mo¿esz napisaæ z jakiego powodu wymieniasz obudowe (a przynajmniej czy to
jest zwi±zane z jako¶ci± plastików).

pozdr
strusiu
Denis
2009-01-04 17:30:58 UTC
Post by strusiu
Post by Denis
[...]
Telrefon bardzo dobrze siê sprawuje, jako¶æ plastików jest zadowalaj±ca, a
je¶li chodzi o trwa³o¶æ to bardzo dobra(moja 73 zaliczy³a kilka upadków a
obudowa ledwo porysowana by³a) je¶li chodzi o tylna klapkê do aparatu to
jest stabilna, po ponad pó³ roku nie czujê ¿adnych luzów ani nic, a do¶æ
intensywnie siê ni± bawiê. A chce wymieniæ bo jedni "fachowcy" w serwisie
zdejmowali mi SimLocka a jak odebra³em telefon to zauwa¿y³em ¿e jest
uszkodzony przedni panel, tzn odstaje jakie¶ 2mm dolna czê¶æ ponad korpus.